środa, 3 października 2012

Hey, hi, hello

Hej,
mam na imię Natalia i jestem youtubo- i blogoholiczką ;) 
A tak na serio od wielu lat śledzę poczynania youtuberek i blogerek z Polski i z innych krajów rozprawiających o urodzie, modzie, stylu życia itd. Od dłuższego czasu w mojej głowie kiełkowała myśl o założeniu własnego bloga lub kanału na youtube.W końcu doszłam do wniosku, że chcę się w tej dziedzinie sprawdzić. 
Do tej decyzji przyczyniło się kilka czynników, jednym z nich jest fakt, że ja chyba jestem po prostu uzależniona od ciągłego "samorozwoju" (stąd też cytat w zakładce "O mnie"), a poza tym - no risk, no fun :)
Chciałabym podkreślić, że nie jestem profesjonalistką w dziedzinie makijażu, mody czy kosmetologii. Swoją wiedzę czerpię głównie z filmów i innych publikacji w Internecie. Traktuję to wszystko jak hobby i małe uzależnienie ;) Mimo wszystko chcę spróbować swoich sił w blogowaniu, aby w przyszłości nie żałować, że tego nie zrobiłam, a jeśli mi się nie powiedzie... cóż przekonam się, że to nie dla mnie i dam sobie spokój :)
Oprócz wyżej wymienionych zainteresowań uwielbiam język angielski, który, można powiedzieć, jest moją małą pasją.




Dziękuję za uwagę i zapraszam do następnego posta pt."Ulubieńcy września 2012"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz