poniedziałek, 21 stycznia 2013

Dobry i tani krem do rąk i Rossmanowska promocja

Szybka notka nt. kremu do rąk, który ostatnio zakupiłam i który okazał się bardzo dobry. Niedrogi, dostępny w Rossmanie, o niezłym składzie, mowa tu o regenerującym kremie do rąk do bardzo suchej i podrażnionej skóry firmy Evree.

P1196910

Krem zakupiłam za ok. 5 zł (w promocji). Zdecydowałam się na niego przede wszystkim ze względu na cenę i całkiem dobry skład – na trzecim miejscu na liście składników znajdujemy “urea”, czyli mocznik, który ma silne działanie nawilżające. Moja skóra bardzo dobrze reaguje na ten składnik. Pamiętam, że zawsze, gdy miałam zimowe kłopoty z bardzo mocnym przesuszeniem skóry ciała, świetnie sprawdzał się u mnie balsam Garniera (biały) ze sporą ilością urea. Równie dobrze na moje dłonie działał krem Isana do rąk w różowym opakowaniu (także zawierający mocznik). Do zakupu kremu Evree zachęciły mnie również różnorodne oleje dość wysoko w składzie. Nie zawiodłam się krem intensywnie nawilża i mocno zmiękcza skórę dłoni. Polecam go przede wszystkim osobom, które narzekają na szorstkość rąk. Uważajcie jednak, jeśli macie popękaną skórę dłoni, bo po nałożeniu kremu z mocznikiem może nastąpić pieczenie. Podsumowując, polecam Wam ten krem. Przy takiej cenie i z takim składem jest naprawdę dobrze. 

P.S.

Podobno w Rossmanie obowiązuje 40 % promocja na podkłady. Prawdopodobnie jeszcze dziś to sprawdzę i dam znać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz