poniedziałek, 14 stycznia 2013

Rozstrzygnięcie konkursu i powrót :)

 

Po 1,5 miesięcznych (z małymi przerwami) zmaganiach  z choróbskami, czas na powrót do “świata żywych”. Proszę o wybaczenie, że wyniki konkursu nie zostały podane w planowanym terminie, ale nie byłam w stanie “produkować” czegokolwiek ze względu na stan zdrowia. Teraz wracam i ogłaszam zwycięzców.


Ponieważ zainteresowanie konkursem przekroczyło moje wszelkie oczekiwania (aż trzy zgłoszenia ;) ), postanowiłam nagrodzić wszystkich :) Gratuluję kochani i dziękuję za udział :) Nagrody już nie długo znajdą się w Waszym posiadaniu :)

W najbliższych dniach wracam do pisania postów, mam w planach posty nt. pielęgnacji twarzy i ciała zimą, pielęgnacji na stoku oraz posty na życzenie uczestniczek konkursu, czyli środki myjące do ciała oraz pielęgnacja dłoni i paznokci. Opiszę też wrażenie po pewnym eksperymencie włosowym. Od dłuższego czasu planuję rozpoczęcie nowego cyklu wpisów dotyczącego “walki o lepszą figurę”, ale jeszcze muszę to przemyśleć. Czy w ogóle taka tematyka Was interesuje? Od razu zaznaczam, że nie mam czasu na siłownię i zajęcia grupowe, więc wpisy dotyczyłyby raczej dbania o kondycję i rzeźbienie sylwetki w domu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz